تعمیر انواع بلوئر صنعتی ارزن روبوسکی و … در اراک

تعمیر انواع بلوئر صنعتی در اراک

اگر نیاز به تعمیر یا سرویس بلوئر مجموعه خود دارید، ما به شما کمک می‌کنیم. کافی است که با شماره ۰۹۱۳۳۸۹۱۰۶۰ تماس بگیرید تا برنامه ریزی لازم جهت بازدید از بلوئر در اراک را انجام دهیم. مجموعه اصفهان بلوئر با بیش از ۲۰ سال تجربه موفق در زمینه تعمیر و سرویس بلوئر در خدمت شماست.

امکان ارائه مشاوره و انجام تعمیرات تخصصی بلوئر صنعتی نیروگاه‌ ها، پتروشیمی ، کارخانه سیمان، بلوئر شهرک‌های صنعتی و … وجود دارد. با ما تماس بگیرید تا برآورد و تخمین هزینه حدودی تعمیرات به صورت تلفنی به شما اعلام گردد.

تعمیر بلوئر در اراک

سرعت عمل در تعمیر بلوئر و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار، جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در دستور کار ما قرار دارد.

اصفهان بلوئر مرکز تخصصی تعمیر بلوئر هوادهی است که حوزه فعالیت خود را در استانهای مختلف کشور از جمله اراک گسترش داده است. تنوع در استفاده از بلوئر در صنایع مختلف نظیر صنایع غذایی، پتروشیمی، نفت و گاز، مراکز پرورش ماهی، کارخانه‌های سیمان و … و ضرورت استفاده از این دستگاه باعث شده که نیاز به سرویس، نگهداری و تعمیر بلوئر افزایش یابد.

اگر به موقع نسبت به سرویس و رفع عیب بلوئر اقدام کنید می‌توانید جلوی ضررهای هنگفت خرابی دستگاه در آینده را بگیرید.

برآورد زمان و هزینه تعمیر بلوئر در اراک

میزان خرابی دستگاه بر هزینه تعمیر آن اثر مستقیم دارد. اگر بلوئر را به صورت دوره‌ای سرویس کنید، می توانید از خرابی‌های اساسی و هزینه‌های سنگینی که ایجاد می‌کند پیشگیری کنید. پیشنهاد می‌کنیم به فایل صوتی زیر در خصوص نگهداری از بلوئر و تعمیر آن گوش کنید.

 

همانطور که می‌دانید بلوئر‌ از قطعات مختلفی تشکیل شده است. وجود اشکال در هر یک از بخشهای بلوئر می‌تواند عملکرد طبیعی این دستگاه را مختل کند. مهمترین قطعات تشکیل دهنده بلوئر عبارتند از:

    • اورینگ
    • پوسته
    • پروانه
    • چرخ‌دنده‌های تایمینگ
    • شفت
    • فیلتر هوا
    • بلبرینگ
    • فیلتر خروجی
    • سیلندر و سرسیلندر

کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند و به صورت تلفنی حدود زمان و هزینه تعمیر بلوئر را به شما اعلام می‌کنند. سپس مراحل بعدی برای بررسی حضوری دستگاه در اراک و تعمیر بلوئر را برای شما توضیح می‌دهیم.

در ادامه ویدئویی از اصلاح لوب بلوئر را مشاهده می‌کنید.


سفارشات شما مشتری گرامی در اولین فرصت و با مناسبترین قیمت به همراه ضمانت و گارانتی تعمیرات انجام می‌شود و تحویل شما خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت بازدید و تعمیر بلوئر در اراک با شماره ۰۹۱۳۳۸۹۱۰۶۰ تماس بگیرید.