تعمیر انواع بلوئر صنعتی ارزن روبوسکی و … در شیراز

تعمیر و سرویس انواع بلوئر صنعتی در شیراز

مجموعه اصفهان بلوئر، با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر و سرویس انواع بلوئر صنعتی در خدمت شماست. این مجموعه امکان تعمیر انواع بلوئر صنعتی در شیراز را فراهم کرده است. سرویس و تعمیر بلوئر صنعتی نیروگاه‌ها، استخر پرورش ماهی، کارخانه سیمان، بلوئر هوا تصفیه خانه، پمپ هوادهی فاضلاب و … در زمانی کوتاه و با هزینه مناسب امکان پذیر است.

امکان برآورد و تخمین هزینه حدودی تعمیرات به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری وجود دارد. بدین منظور کافی است که با شماره ۰۹۱۳۳۸۹۱۰۶۰ تماس بگیرید.

تعمیر بلوئر در شیراز

دقت و سرعت عمل در تعمیر بلوئر و استفاده از با کیفیت‌ترین متریال موجود در بازار، جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در دستور کار ما قرار دارد.

اصفهان بلوئر مرکز تعمیر بلوئر هوادهی است که حوزه فعالیت خود را در استانهای مختلف کشور از جمله استان فارس و شیراز توسعه داده است. تنوع در استفاده از بلوئر در صنایع مختلف نظیر صنایع غذایی، پتروشیمی، نفت و گاز، مراکز پرورش ماهی، کارخانه‌های سیمان و … و اهمیت استفاده از بلوئر نیاز به سرویس به موقع و تعمیرات این دستگاه را افزایش داده است. به نحوی که اگر به موقع نسبت به شناسایی عیب بلوئر و یا سرویس آن اقدام کنید می‌توانید مانع از بروز خرابی دستگاه و ایجاد هزینه‌های سنگین تعمیرات شوید.

برآورد هزینه تعمیر و سرویس بلوئر در شیراز

همانطور که می دانید، بلوئر‌ از قطعات مختلفی تشکیل شده است. وجود اشکال در هر یک از قطعات می‌تواند عملکرد طبیعی این دستگاه را مختل کند. مهمترین قطعات تشکیل دهنده بلوئر عبارتند از:

    • اورینگ
    • پوسته
    • پروانه
    • چرخ‌دنده‌های تایمینگ
    • شفت
    • فیلتر هوا
    • بلبرینگ
    • فیلتر خروجی
    • سیلندر و سرسیلندر

طبیعتا با توجه به اینکه کدام قسمت از بلوئر دچار مشکل شده است، زمان و هزینه تعمیر دستگاه تغییر می‌کند.

کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند و به صورت تلفنی شرایط و هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام می‌کنند. سپس مراحل بعدی برای بررسی حضوری دستگاه در شیراز، سرویس و تعمیر بلوئر را برای شما توضیح می‌دهیم.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که ویس زیر را که در مورد تعمیر و سرویس بلوئر است را گوش کنید.

 

درخواست شما در اولین فرصت و با مناسبترین قیمت انجام می شود. همچنین ضمانت و گارانتی تعمیرات نیز بعد از اتمام کار به شما ارائه می‌شودو دستگاه به شما تحویل داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت بازدید و تعمیر بلوئر با شماره ۰۹۱۳۳۸۹۱۰۶۰ تماس بگیرید یا پیامک دهید.