بلوئر ارزن – بلوئر روبوسکی

تعمیر بلوئر ارزن

تعمیر و سرویس بلوئر روتس ارزن AERZEN آلمان

بلوئر روتس ارزن آلمان

این برند بلوئر یکی از بهترین بلوئرهای مورد استفاده در کل کشور است.
برند ارزن آلمان در صنعت ساخت انواع کمپرسورها و بلوئرها یکی از مدعیان بنام این صنعت می‌باشد. این بلوئر از دو روتور سه پره متقارن ساخته شده است که در خلاف جهت یکدیگر می‌چرخند. بلوئر ارزن در شرایط استاندارد صدای نسبتا کمی تولید می‌کند (اگر شاهد گرم شدن بیش از حد بدنه دستگاه و تولید صدای زیاد از این نوع بلوئر هستید، حتما با کارشناسان اصفهان بلوئر جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.) و به دلیل نوع طراحی که برای کار کداوم و پیوسته دارد، همچنین بخاطر کیفیت ساخت بالایی که دارد کاربرد زیادی در صنایع مختلف نظیر کارخانه سیمان، استخرهای پرورش ماهی، پتروشیمی‌ها، کارخانه آرد و … پیدا کرده است.

بلوئر ارزن آلمان

از جمله قطعات تشکیل دهنده این بلوئر می‌توان به سر سیلندر و سیلند، چرخ دنده‌ها، روتورها، سوپاپ اطمینال، سایلنسر ورودی و خروجی هوا و … اشاره کرد.

دبی تولیدی بلوئر ارزن ۳۰ تا ۶۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت است و سایز ورودی و خروجی اگزوزها بین ۲ تا ۱۲ اینچ متغیر است همچنین گاز خروجی از این بلوئر عاری از روغن است. فشار مثبت این بلوئر تا ۱۰۰۰ میلی بار است و قابلیت ایجاد فشار منفی تا ۵۰۰- میلی بار را دارد.

خدمات تعمیر و سرویس بلوئر ارزن در مجموعه اصفهان بلوئر انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری پست